Tuesday, 19 June 2012

g0od bye SEMENANJUNG :')

assalamualaikum...
 hehe..
 haha..
huhu..
wah...
                                         TAHNIAH!!!
                                       94090211XXXX
               WAN AINATUN NADRAH BINTI WAN YAHAYA 
                                   asasi sains fizikal-UNIMAS



sedihnya nk tinggalkan rumahku syurgaku..
tinggalkan negeri terengganu...
tinggalkan keluarga..
tinggalkan kawan2..
tinggalkan kenangan???? hmm..
xpe2,walau jauh kat mata tapi dekat kat hati ni...

esok?
esok ke?
esok rabu kan? 20 june 2012..
macam xpercaye je ase..
takut..n keliru...
esok saya akan bertolak ke KLIA...
DAN naik flight pkul 1 pm.. (first time ni naik flight)

insyaALLAH,esok saya akan menjejakkan kaki ke UNIMAS (universiti malaysia sarawak)
jauh tu...
mungkin rezeki saya kat sana...

syukran buat abah dan umi yang bersusah payah menguruskan segala borang2 dan keperluan..
sampaikan saya nak tolong isiborang sendiri pun,abah x bagi...aduyai...

hmm....harap2 hidup kat sne...xla seperti apa yang saya sangka..al maklumla..mne la kaki ni pernah sampai kat sne...xkira sabah atau sarawak..ni first time pegi...

anyway,doakan saya ek? saya akan blajar sungguh2 demi merealisasikan impianku yang satu ni..hehe

ASSALAMUALAIKUM....SAYANG SEMUA..:)




 

No comments:

Post a Comment