Friday, 18 January 2013

Luahan hati Seorang Hamba

salam

actually tajuk kat atas tu tak de kena mengena pun dengan post saya ni..
dan..
saya pun tak tau nak post pasal ape..
huhu

sekarang ni tengah sibuk nak kuiz..
and 2 weeks lagi ade exam..
(; MID SEM EXAM :)

I'm really hope...
saya boleh buat dengan baik :)
huhu
 semesta lepas result saya tidak memuaskan..
ape2 pun bersyukur dan usaha lagi..

usaha tu..memang la nak usaha kan?
tapi kalau sekadar kata2 tanpa tindakan??!
memang zero jugaklah...!

bile time2 macam ni
kemalasan amatlah menguasai diri..
sometimes memang saya kalah dengan nafsu malas..
lagilah kalau ade WIFI..

saya nak kongsi sedikit petua kalau nak exam :

1. soalan yang susah dipermudahkan : alkahfi 19
2. nak hilangkan rasa dukacita, malas, payah, tak selesa dan yg sewaktu dengannya : alIsrak 111
3.nak jaga waktu tidur : albaqarah 125 

yang terakhir tu yg paling penting time nak exam ni kan...
kalau rajin bangun malam nak study..
sila-silalah bertahajud..
minta restu dari-Nya.. :)



p/s : semoga sahabat2 semua berjaya dalam kehidupan dunia dan ukhrawi..

SENYUM SOKMO :)




2 comments: