Saturday, 9 February 2013

Cuti Sem 1 VS Cuti Raya Cina


_ASSALAMUALAIKUM_

salam tengahari rakyat jelata sekalian..
hehe

kehadapan para pembaca..,umi, abah, pak cik, mak cik, kakak,
abang, adik2, kawan2 yang disayangi..

semoga kalian sihat2 sahaja :)
insyaAllah!

dah lama saya tidak meng'update' blog ni.
walaupun sekarang tengah cuti sem..
saya tak dapat balik ke semenanjung atas sebab2 tertentu..

rindunya pada family

ah.tensionnya!
public speaking.......!
saya tak suka la subjek BI
huhu

amat membosankan..
memeningkan..
hehe
sebenarnya tak de la payah sangat 
saya je yang menjadikan benda ni payah..

syukran untuk sahabat saya.. 
bagi idea kat saya 
untuk tajuk public speaking nanti
thanks banyak2

dah puas saya fikir...
ALHAMDULILLAH..!
Allah dah permudahkan melalui awak
*jgn bangga tau bila baca post ni..


wah..tenangnya!


baca..jangan tak baca..



welcome!


tiket nak masuk

syukran to kak aisyah kerana belanja kami.. :)

terima kasih daun keladi 
kalau sudi belanja la lagi.

hehe

dari kanan : syakirah, izra, miza, kak aisyah

*sayang korang semua
semoga ukhuwah ini berkekalan


izra sedang hafal surah taha..

makan sambil hafal??
boleh ingat ke ni??
ish2..
terer2..


miza,macam tak sabar je nak makan sandwich tu?


senyumlah hai sahabat2 ku :)

unik kan?


pandangan dari viewing tower


saya :)


pokok


peace no war


menuju ke air terjun


jom ikut kami!


miza cuba nak hidupkan api menggunakan batu

hehe 
katanya nak try2 je :)


jom main air..huhu sejuk sangat!





first and last time


hoho


cantik kan??

subhanallah!


hutan belantara


air terjun





pantai yang mendamaikan?
hehe
semua pandai mendamaikan..

ni first time saya pergi jalan2 di pantai sarawak..
hmm.
okla...

pantai ni tak de la damai sangat..
jalan nak menuju ke pantai ni lagi damai!
haha
kenapa??
saya pun pelik kenapa kat serawak ni kalau nak pergi pantai kita kena melalui jalan yang amat jauh 
rasa macam jalan yang menuju ke cameron highland
faham ke??
ok2..
maksud saya..

kalau kat semenanjung pantai2 kat sana dekat dengan bandar
dan
kita hanya akan melalui jalan2 yang biasa kita gunakan untuk kesana.
kan??

tapi amat berbeza kan sini..
kalau nak tahu lebih lanjut...
datangla ke serawak ni ye!
*tak pandai nak explain


cuba teka kat belakang tu apa??

gunung santubung!
cantik :)

miza :0



makaroni yang kak aisyah masak


gunung santubung yang dipenuhi kabus

baru saya perasan ye..
dalam masa sehari 
kami hanya pergi ke tempat yang berair..
tak pe
apa yang pasti
dapat menenangkan fikiran :)

okey, assalamualaikum

terima kasih
>syukran














3 comments:

  1. erm... haha....

    bestnye dapat pergi tempat mcm tu... kt johor ni x de lah sangat...

    ReplyDelete
  2. ade... tp xbanyak kot.. banyak yang kene bayar..

    ReplyDelete