Friday, 7 October 2016

Teknik BAD 1


Bismillahirahmanirrahim :)
> Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

sobahannur!
>selamat pagi :D

ape cite?
sihat dok?
alhamdulillah

seperti yang dijanjikan.
saya nk update kisah BAD 1
heee...... eksaited tak?
*tak langsung.........


BAD 1
Rabu (28 September 2016)

masa ni musim orang tengah bz nk tukar kad. 
then sy pun pegilah ke bank2 tersebut utk tukar kad. 
Bila sampai maybank. perghhh. boleh tahan ramai gk org. 
Then sy dftar. org bank tu ckp tggu sejam ek utk ambil no. 
 I said okay. sy pun keluar maybank utk ke CIMB. sebab dua org kawan sy kat sne. 
so sy stay je kat sana. 
tiba2 terdetik kat hati sy. nape tak doa dekat Allah je? mintak dekat Allah. then sy doa. 

ya Allah. aku nk masuk maybank ni. boleh tak aku xnk tggu sejam. tp nk tggu dalam 10-15 mins je. then 
tawakkal. then sy masuk maybank. sy risau gk takut nama dh kena pggil. tp sy still tggu. dalam 15 mins tggu. wahhhh magic rse. Allah dgr doa sy Description: 🙂Allah mmg baik. 

Pengalaman pertama guna BAD. mmg terbaik. 

Letaklah pengharapan hanya pada Allah walaupun benda tu macam mustahil.
#teknikBAD
#BertanyaAllahDahulu

sekian~